Reseplaner

I övermorgon bär det av till USA, och gissningsvis kommer det inte hända mycket på bloggen de närmsta tre veckorna. Jag är så tacksam för att vi har fått husvakter som håller huset igång och djuren levande medan vi är iväg! Det är otroligt mycket värt att inte behöva fundera på hur det fungerar hemma.
 
Planen ser ut som såhär: De första dagarna är vi i New York (överväldigade, tänker jag mig), och på fredag hämtar vi hyrbilen och kör söderut. Vi har några hållpunkter - Hershey, Atlanta, San Antonio, lite olika platser i Louisiana där maken bott ett år, bl.a.  New Orleans - och så flyger hemåt från Dallas. Sådär i stora drag. Det är en nätt liten biltur på i runda slängar 400 mil, så det kommer förstås bli betydligt fler stopp, men vi tar det lite som det kommer. 
 
Ett och annat kan man ju oroa sig för, som det här med åksjuka och glutenfri mat. På natten kommer jag på tusen saker till att fundera på, men i det stora hela tror jag att vi kommer få det fantastiskt bra!
 
Tittar kanske in och skriver en rad när vi är i en Wifi-zon, men tills dess: Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Marre

Lycklig resa!

2015-07-04 @ 23:36:51
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha det nu ömäjsing over there!!!!

2015-07-06 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0