Trötter

Om man tittar på faktiska händelser så har den här veckan inte varit särskilt speciell, men ändå är jag helt färdig denna fredagskväll. Efter jobbet fixade jag mat till oss, men efter det har jag legat på soffan och sett sex avsnitt (hittills) av en enkel, lagom rolig men ändå lite känslosam serie. Kanske är jag tröttare än vanligt för att jag har haft ovanligt mycket huvudvärk den här veckan. Det i sin tur kan bero på att jag håller på att trappa ner medicindosen. Å andra sidan kan det vara så att jag har haft huvudvärk för att jag är tröttare än vanligt, och det borde inte bero på mindre medicin eftersom medicinen gör mig trött... Så kanske är det något annat och vad är höna och vad är ägg och är det ens någon idé att försöka förstå eller ska jag bara ligga kvar på soffan och småsova framför datorn... 
 
Skönt med helg är det hursomhelst! 
 
 
 
PS. Blommorna på övervåningen är fortfarande inte vattnade, för sist jag tog mig i kragen tappade jag sugen när jag var klar på nedervåningen. Alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0