Helgen

Jag är så nöjd och glad med min helg, och det känns så skönt för jag har haft rätt dåligt grundhumör ett tag nu.
 
Så'nt som gjort helgen bra:
- Ett roligt besked på jobbet precis innan jag gick hem för helgen.
- Sol och tre långa promenader.
- Jag var duktig igår och tvättade, bakade och plockade skräp i trädgården (hittade bl.a. en alkomätare!?!) så det stod härliga till, men hann ändå vila. 
- Bio med maken för första gången på länge. (Såg En kvinna bland män, sevärd!)
- Jag har inte haft huvudvärk på en och en halv vecka, och jag vet ärligt talat inte när det hände sist.
- Jag håller på att försöka hitta tillbaka till någon slags rimlig normalvikt, och efter knappt tre veckor är jag halvvägs. 
- Bokat in en tjejkväll med gänget från jönköpingstiden nästa helg, så jag har något extra att se fram emot också. (Förutom 18-årskalaset som vankas här hemma, då.)
- Och som alltid, familjen!
 
Skönt att vara glad - bara det blir man ju glad av!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hurra!

2019-03-25 @ 06:25:30
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0