Burk 14


Ja, bilden kanske ser lite bekant ut, men idag upptäckte jag att jag visst har två! Förmodligen har jag haft det i rätt många år - sisådär tjugo stycken - utan att veta om det. Skumt. I den här är det te.

Alltså: Jag använder båda burkarna, jag har packat med dem i ett antal flyttar, båda står framme, men jag visste inte att det fanns två. Undrar vad jag upptäcker härnäst. Kanske har vi ett par identiska hörnsoffor i olika rum, som jag sitter i då och då men liksom ändå inte riktigt har lagt märke till? Och hur många barn har jag egentligen? Bäst att gå och räkna efter!

Kommentarer
Postat av: mozter

2009-08-19 @ 20:23:44
Postat av: Anonym



Och hur många fick du det till? Är du säker? Det är kanske flera likadana som springer runt i stugan...

2009-08-19 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0