Mobil

Nokia 3710 - ny vikbar 3G-lur med inbyggd gpsEn ny mobil. Det är vad jag väntar på. Hittills har jag klarat mig bra med ärvda mobiler, men den senaste börjar ge upp nu, efter lång och trogen tjänst. Skärmen lyser något slumpmässigt, vilket kan orsaka problem när man t.ex. vill läsa inkomna sms. De två som maken hunnit avverka medan jag har tagit slut på den nästnäst senaste, vill jag inte ärva eftersom de inte fungerar särskilt bra, och dessutom är ganska fula. (Enligt mig.) Men födelsedagen inföll lämpligt när mobilkrånglet nyss börjat, så jag passade på att önska: en inte så stor mobil, med något bättre kamera än den jag har nu, och gärna lite feminin sådär. I efterhand har jag kommit på att stöttålighet borde ha stått på listan också, för tappar gör jag alltsomoftast. Nåja, så här ser den ut, den han fann. Bra funnet, tycker jag.

Men väntar gör jag fortfarande, för det är något med elkedjor och leveranser som bara inte verkar klicka. Å andra sidan kommer jag vara en av de första som har en sådan när den väl kommer, och det kan ju också vara kul ett tag.

Så nu vet ni det. Tekniska prylar intresserar mig inte nämnvärt, så det kan vara enda gången ni får läsa något jag skrivit som handlar explicit om en sådan. Men visst är den snygg?


Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, precis en sådan vill jag ha!!!!

2009-12-14 @ 20:27:07
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0