Långhelg

Ljuvliga långhelg! I min iver att vara ledig, har jag inte hunnit med datorn... Istället har jag varit på fotboll, barnkalas & Ge-Kås, ägnat mig åt hushållsgöromål som är svåra att hinna eller orka med i veckorna, varit på fotboll igen, läst mycket och hunnit vila en hel del. Bland annat.

Det är skönt att inte koppla upp sig på flera dagar! Och det är underbart att inte behöva ägna kvällarna åt studier. Det känns som en lyx att kunna läsa skönlitteratur mitt i terminen. När jag studerade kunde jag inte göra det, eftersom kurslitteratur inte har en chans när jag är mitt i en fängslande roman, men nu tillåter jag mig att försjunka i den ena boken efter den andra. Dessvärre tog en trilogi slut när jag drog mig i morse, så nu står jag villrådig. Vad ska jag läsa på bussen i morgon bitti? En gammal goding eller något oprövat kort?
Ett alldeles lagom svårt och oviktigt beslut att fatta!

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, underbart gott med långhelg! Kul att läsa att du också verkat ha en bra helg :)

Förresten, boktips: "Goda omen". Smågalet rolig bok om Harmageddon, Antikrist och apokalypsens fyra ryttare...

2009-05-24 @ 23:03:48
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Kimmy

Inte har din blogg alltid sett ut såhär?

Den är jättefin ju :) tur att du har en man som bakar eftersom jag hört att du är väldigt förtjust i KAKOR :D

2009-05-25 @ 05:09:01
URL: http://kimmy.blogg.se/
Postat av: Jag

M: Jag har den, och visst är den underbar! ...blev dock en något annan genre idag: Jane Austen...



K: Tack! Dessvärre bakar han inte särskilt ofta kakor, men nybakt bröd är inte heller fy skam.

2009-05-25 @ 09:39:08
Postat av: marianne gustavsson

tjenna EmmaKarin

jag var inne på Christians blogg och då såg jag att Du MINSaNN. hade en oxså så jag var ju tvungen att slänga in en hälsning.

Ha det bra

2009-05-26 @ 00:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0