Filmer

Nu har jag tittat på film igen, av lite olika slag, men jag gillar allihop. Dock, som jag sagt förut, jag rekommenderar inga filmer, jag bara talar om vad jag tycker...

   

Things we lost in the fire grät jag floder till. Livet, döden, sorgen, kampen...

Julie & Julia såg jag och maken på bio i en salong full med medelålders kvinnor. Det i sig var en upplevelse - positiv, men annorlunda. Jag blev glad och sugen på att använda mitt pärlhalsband oftare.

The Simpsons Movie Ja, vad säger man? Spiderpig, spiderpig... Det var ett experiment att se den tillsammans med svärmor, men jag hörde allt att hon skrattade. Kanske inte lika mycket som en annan, men ändock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0