Olycka

Jag tror inte på att det är en otursdag idag, bara för att det är fredag den trettonde. Faktum är att jag tycker att 13 är ett trevligt tal. Eftersom jag fann en likasinnad man att gifta mig med, är en av årets trettonde-datum vår bröllopsdag - det kändes helt enkelt roligare att gifta sig den trettonde än den tjugonde. Nej, då anser jag att ett betydligt mer tyngande skäl till att betrakta denna dag med svårmod och oro, är att det är november. Kyla, mörker och snålblåst är kanske inte detsamma som otur, men inte är det bra, inte!



Även om jag faktiskt måste erkänna att det är vackert när det snöar.

Kommentarer
Postat av: mozter

Nä, det ökar på antalet tunga själar...

2009-11-13 @ 16:57:03
Postat av: Maken

...du glömmer att nämna talserien, baby!

6-7-8-9-10-11-12-13

...nån annan som kan räkna ut vilka talen är?

2009-11-13 @ 17:09:50
URL: http://metalpastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0