Nyponros



Om det här vore en familjeloggblogg, skulle jag publicerat bilder på höstmarknadsfynd av pokémon-, hello kitty- och barbie-modell, på tappad tand, badkarslek och lördagsgodis. Vore det en modeblogg skulle ni få se en ny scarf och ett läderarmband - eller inte, förresten; de är nog inte tillräckligt moderna, fast de är nya och jag tycker om dem. Denna blogg är inte heller politisk, kulturell eller kontroversiell i sitt utförande. Den är en lite av varje-blogg, vad jag känner för att skriva idag-blogg, läs och bli lite småglad eller lite fundersam-blogg, och därför kan jag lägga in en bild på en ros helt enkelt för att jag är glad att jag kom mig för att ta en fotopromenad en av de sista dagarna innan hösten tog fart på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0