Burk 34

Retro, det är grejer det! Särskilt 50- och 60-talsretro; 80-talet kunde gott få hålla sig i skymundan ett tag till. I mitt påskägg låg denna härliga burk, som jag verkligen inte ska förstöra genom att använda som utseendet antyder att den är tänkt. Sill - pyttsan heller, när det finns så mycket fint och gott i världen!

(Jag vet att bilden är lite suddig. Tanken var att den skulle förminskas lite så att det inte märktes så mycket, men... Tja, suddigt är inte alltid helt fel? Ibland skulle livet kanske rentav behöva mer suddighet.)

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Hejsan! Du har en award att hämta hos mig! :-)

2010-04-05 @ 20:15:24
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0