Prestationsångest

Drabbad av prestations- och beslutsångest sitter jag här. Skriva ett genomtänkt och välformulerat inlägg (det första på länge) eller se på film?

Tänkbara ämnen för ett gripande men smålustigt skriveri är
- tidens flykt. Jag har tittat på gamla kort idag... Men vad nytt finns att säga?
- helande. Jag har även sneglat över axeln på maken när han redigerat film. Det är en rullstolsbunden kompis som berättar om sin syn på helande - väldigt intressant! Men filmen ska bli en del av söndagens gudstjänst, så jag ska inte sabotera genom att berätta mer. 

Ja, det var väl ungefär det. Inte mycket alltså. Det får bli filmen.


Kommentarer
Postat av: Marre

Då tycker jag att du kan skriva om helande nu :) Var ju inte med på gudstjänsten, så jag är lite nyfiken om inte annat.

2010-04-11 @ 16:05:58
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: E-K

Jag var på Barnpalatset, så jag är inte mycket klokare jag heller...

2010-04-11 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0