Vacker

Jag borde vara med i Guiness rekordbok, tycker minstingen, eftersom jag är världens vackraste och bästa mamma. För ett tag sedan hörde jag hur de båda döttrarna satt och diskuterade varför alla andra mammor är så fula, när deras är så fin. Med en åttaårings emellanåt förbluffande insikt, konstaterade mellantösen efter en stunds funderande att man nog inte tänker så om dem man tycker om. Än så länge verkar hon inte ha kommit på att det även gäller hennes syn på mig, och jag njuter så länge det varar.


Skönhet inifrån

Kommentarer
Postat av: Mia

Men oh, vad härliga de är!!!!

2010-03-13 @ 22:20:33
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Birgit K

Vad härligt med barn och att vara älskad av dom.

2010-03-14 @ 08:16:38
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: mozter

Underskatta inte döttrarnas omdömesförmåga. Du är snyggare än du tror!

2010-03-14 @ 16:13:21
Postat av: Marie Breskic

Men du ÄR ju vacker! Det som får mig att undra är "alla andra mammor" och deras fulhet. Så illa är det väl ändå inte med alla mammor?!

2010-03-16 @ 17:26:12
URL: http://mariebreskic.blogspot.com/
Postat av: Maken

Det har kommit kommentarer om att jag inte kommenterat i denna fråga.

Då ett flertal instanser påpekat att en jävssituation föreligger har jag dock i det längsta undvikit detta, ehuru mina känslor starkt emotsäger denna förment neutrala hållning då jag ju självfallet instämmer med mina ättelägg i själva sakfrågan...

2010-03-17 @ 11:15:29
Postat av: mozter

Väl talat ur skägget!

2010-03-17 @ 18:52:36
Postat av: Richard

Att de tycker att du är vacker är inte speciellt svårt att förstå, frågan är vad de säger om sin far...? Det skulle kunna sätta det hela i ett skönt perspektiv... ;)

2010-03-18 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0