Sisofys

Jodå, man tar ju sig igenom veckorna, och just nu är vädret till god hjälp. Är kanske aningen påverkad av allergipiller och hormoner, eller så är jag helt normal. Hur det än är med den saken höll jag på att aldrig kunna sluta gråta när jag upptäckte att jag följt fel instruktioner i mina studier de senaste två veckorna. Bakom mig: ett antal timmars bortkastad möda. Framför mig: ett lika stort antal timmars nytt arbete. Tack och lov har jag en förstående lärare på universitetet, och förhoppningsvis ska det kunna ordna sig så att jag får tillgodoräkna mig en del av allt det jag gjort och "bara" komplettera lite. Hoppas!

För den som undrar hur man lyckas följa fel instruktioner: Lärplattformen (eller hemsidan, som man också skulle kunna men inte får säga) som vi har som stöd i distansstudierna är tämligen ny för all personal, och det är faktiskt ganska rörigt där. Vi är dessutom två grupper som samsas om samma sida, och jag kom över instruktionerna till den andra gruppen. De läser samma kurs som oss, men för en annan lärare och har därför lite andra uppgifter.

Har jag förresten nämnt hur fantastiskt glad jag är över att jag pluggar i år?
Inte?
Undrar hur det kan komma sig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0