Idag

Efter en veckas ledighet har jag liksom överfallits av jobbet. Som jag gärna påpekar är jag inte en tycker-om-att-ha-många-bollar-i-luften-personlighet, men hur väljer man bort det? Jag vill gärna tro att jag trots allt klarar det ganska bra, och det är ju roligt iallafall.

Sonen, som var sjuk igår, vaknade feberfri idag, men eftersom vi vet att han ofta (särskilt vid den här tiden på året) verkar bli frisk för att sedan bli sjuk efter några dagar igen, får han en bonusdag hemma. Hoppas att det hjälper. Minstingen å andra sidan var frisk igår men vaknade med feber idag. Maken och jag turas om att vara på jobbet och jobba hemifrån idag - på fm är han iväg, strax ska vi byta, och ikväll blir det hans tur igen... Om du undrar, så är mellandottern frisk och i skolan. Lite orättvist tycker hon nog att det är, men hon protesterade inte så mycket mot att som enda barn i familjen behöva gå till skolan idag. 

Förresten läste jag en svåring igår - 1 Sam nå'nting, när Saul går till en andebesvärjerska och kallar fram den avlidne Samuels själ. Samuel tycker förallandel inte att det är bra att göra så, men det går ju. Knepigt!

Kommentarer
Postat av: pastorsfrun

Mmmm, den är riktigt svår den...

Hoppas barnen och ni får vara friska.

Kram Kram

2011-02-24 @ 21:23:25
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Marie Breskic

Ja du, jag läste det nyss också. Ibland får man konstatera att Gud vet mer om andliga ting än han har avslöjat för oss. Verkligt knepigt.

2011-02-25 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0