Avslappning

Lovet är blott en lektion, ett utvecklingssamtal och lite planeringstid borta.

Sedan ska vi se om jag kan få mindre spänningar i nacken med hjälp av vila, värme (vetekudde alltså, inga utlandsresor eller så) och gymnastikprogrammet jag fick av min tandläkare idag. Ja, tandläkaren. Han påstår att det inte ska knaka i käkarna när man öppnar munnen, så nu har jag fått en lista på övningar att göra varje dag. Jag brukar vara urusel på dylika saker (knipövningar, tandtrådning, kolla efter mystiska knölar i brösten etc), men om jag kommer in i det här kanske det kan vara första steget mot en ny livsföring. Lite introduktion till så'n där motion som man hör talas om ibland.

Kommentarer
Postat av: Annika

Räcker det inte bara att prata lite extra mycket :)

2011-10-28 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0