Dagen

Idag hade jag tänkt lägga in ett kort på vårt "nya" hus, men det får vänta för färgen syns inget vidare på korten jag tog. Det är nästan färdigt iallafall; byggnadsställningarna är på väg här utanför.

Tok-förkyld idag, men åkte till jobbet eftersom jag tänker att man egentligen inte är sjuk om man inte har feber. Ångrade mig lite när jag fick gå ut och snyta mig, suga på halstabletter och dricka vatten på lektionstid. Inte den fräschaste läraren man kan tänka sig, precis. Lite muskelvärk och huvudvärk kröp sig på frampå eftermiddagen också, men jag tänker fortfarande att jag visst kan jobba imorgon. Det är sista dagen med min lilla klass nämligen, och det skulle vara trist att missa den.

Och vädret, vilket väder! 

Sedan händer det ännu större saker i livet, men det återkommer jag till lite senare, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Marre

Nu blir jag ju jättenyfiken på de stora sakerna som händer i livet ditt!

2012-05-02 @ 20:47:54
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0