Hes

För övrigt är jag så nära att tappa rösten som jag någonsin har varit, bortsett från de tillfällen när jag försökt mig på att sjunga solo. Då försvinner rösten all världens väg hur jag än försöker ta i, och kvar står jag och piper. Stackars värld, ni vet inte vad ni går miste om! (Eller hur var det nu?)

Jag har iallafall jobbat idag, och det gick ju, om än sådär. Bestämt att jag jobbar i morgon också, för då har jag bara en ynka lektion och det är matte, och då kan faktiskt eleverna jobba på själva utan att jag pratar så värst mycket. Det kan nog vara lika skönt för dem förresten, för när jag väl kommer igång med att förklara något kan det ta sin rundliga tid. 

Dessvärre är det strax dags att läsa för barnen, och mellantösen tycker inte om att jag viskar. Hm. Om jag skulle delegera läsandet till någon av dem istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0