Jobberiet

Aaaaningens mycket på jobbet nu. Varit på väg att börja gråta då och då senaste veckan, och jag har normalt sett inte så värst nära till tårar (utom när jag ser på film, läser böcker eller annat hittepå). Men minsann om inte gruppen jag har de närmsta veckorna kommer bli en så'n där toppengrupp, som ställer massa bra frågor och suger åt sig det jag försöker lära ut och genast sätter igång att praktisera det! Det blir kokalolasosfofinontot! Så om jag bara hinner med det jag ska, och inte gräver ner mig alltför mycket i att det avtal som är på väg att tas fram verkar bli en kombination av diverse försämringar, ska jag nog få en ganska bra höst.
 
(Haha, jag låtsas att jag är positiv, fast det märks ju att jag inte är det egentligen. Inte så bra på att låtsas... Men det är sant, det där med gruppen iallafall.)
 
Och så ska jag på bokmässan nästa vecka. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

Stor kram till dej!!!!

2012-09-20 @ 08:04:58
URL: http://Pastorsfrun.blogg.se
Postat av: Marre

Bokmässa, hurra! Funderar på att åka nästa år, det var oförskämt länge sen jag var där sist...

Håller tummarna att du får en fin höst och att avtalet blir bättre än vad det verkar nu.

Kram!

2012-09-20 @ 11:31:00
URL: http://arinya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0