Kortis

Tittar in en sväng för att säga hej, bara. Jag suger ur det sista ur semestern och börjar undra hur det egentligen fungerar med allt när man är borta och jobbar nästan hela dagarna... Men det är några dagar kvar tills det är dags att börja minnas det där. Kan ju åtminstone se till att ha det nydammsuget och nytvättat så att det blir ett par saker mindre att tänka på de första dagarna på terminen.
 
Läser De apatiska av Gellert Tamas och får en hel del att tänka på. Skrämmande och informativ läsning. Har nyss avslutat en annan på samma tema (invandringspolitik), som jag inte minns vad den heter, men absolut kan rekommendera - mycket saklig och informativ. (Vilket möjligen är mer än vad man kan säga om den senaste meningen jag skrev. Kan ju återkomma när jag kommer på namnet på boken.)
 
Make och son på läger, jag och döttrarna gör vad vi vill. Ett par nätter har vi haft kompisar på övernattning, men idag har vi tagit en bara-vi-dag. Pizzeria och bio - Monsters University blev det. I 2D, för jag tycker inte att 3D:n egentligen tillför särskilt mycket och Lillan gillar inte glasögonen. 
 
Sådär, nu är det uppdaterat och världen är informerad om mitt lilla liv. Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0