Tisdag

Huvudvärk och kyla. Men det kan ju inte vara så länge till, det där med is i vinden? Kollegorna går hem sjuka en efter annan, och jag - som nästan aldrig är sjuk och därför nästan aldrig oroar mig för att bli det heller - spritar händer och sitter långt ifrån för att inte smittas av något till helgen. Jag ser väldigt mycket fram emot musikalen! Sista genrepet är i övermorgon, och sedan kör vi. Biljetterna går åt också, fastän varken vi eller musikalen är något känt. Roligt!
 
Ikväll ska jag ägna mig åt att komma ikapp med tvätten som jag inte riktigt hann med i helgen. Tror jag. Å andra sidan var jag och köpte lite pärlor igår, så kanske ska jag försöka pilla ihop örhängen istället. Eller båda. Och så ska jag visst ha fikat på arbetslagsträffen imorgon; det behöver också ordnas. Bestämt att det får bli köpefika den här gången. 
 
Barnen, de har fullt upp med studiedagar den här veckan. De båda stora avverkade sin andra idag, men minstingen har fredag istället. Det är klart att det är lite stökigt när de inte är lediga samma dagar, så att det blir tre extra dagar att få ihop för oss föräldrar, men det är ju skönt för barnen att få ta det lite extra lugnt ibland. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0