Allehanda

Tittade in på bloggen. Ingen som skrivit något idag heller... Nehej, då får jag väl göra det själv då. Idag skulle jag kunna blogga om kläder, politik eller muffins, men det tänker jag inte göra. Eller förresten, helt kort:

Kläder. Jag har köpt hela sex plagg idag, men inget var till mig själv. Någon gång då och då får man göra så också...

Politik. Blir tokig på sittande regerings prioriteringar och misstro till människans goda vilja, och blir ännu mer irriterad när jag inser att enda alternativet är en socialdemokratisk regering. Snacka om pest eller kolera. 

Muffins. Kommer ni på makens 40-årsfest kommer ni erbjudas muffins i allehanda smaker, såväl traditionellt som vågat. Idag inledde han bakningen.

Annars är det mysigaste just nu att Lillan (som minsann inte är så liten längre) har ställt upp en brevlåda vid matbordet, för leveranser av brev inom familjen. Jag får en massa fint av henne, och de andra också, men tyvärr är vi inte så bra på att svara. Ikväll har jag iallafall satt ihop ett brev åt henne att hitta imorgon bitti. Hoppas hon blir lika glad för det som jag blir för hennes brev!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina är en stjärna!!

2013-09-18 @ 11:46:18
Postat av: mormor

Det är jag som är anonym..

2013-09-18 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0