Lönesamtal

Det vore kanske inte så tokigt om jag lade några minuter på att förbereda mig för lönesamtalet med chefen imorgon, men det är inte inspirerande alls. Vi får en prestationstabell (så heter den förstås inte) att titta på som stöd inför samtalet, men den gör ingenting roligare. Det vore faktiskt lättare att tala om att jodå, jag har blivit bättre och självständigare i mitt arbete, jag kan oftare ge goda råd till kollegorna om både det ena och det andra, jag har fått fler arbetsuppgifter, än vad det är att sitta med rutor och skalor och pricka in sig. Jättetråkigt är det. Och kanske en smula meningslöst också - jag tror ändå att jag inte har så mycket att säga till om. Så jag går nog och lägger mig istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0