Taggar

Bokmässan imorgon! Undrar vad för otippat jag kommer ha med mig hem därifrån... Min stackars make, som fyller år ett par veckor efter mässan, har mer än en gång drabbats av presenter inhandlade där. Hoppas att jag kommer ha ro att sitta ner och lyssna på något av alla intressanta småföredrag och inte bara vill flänga runt och se allt. Internationella torget har flest arrangemang som lockar mig, men det finns mycket spännande på alla möjliga håll. Och så undrar jag hur många kändisar jag kommer se utan att känna igen dem. Jag är precis urdålig på att veta hur folk ser ut - det är väl en skada man får efter 20 år utan TV - men om de pratar känner jag kanske igen deras röster. Iallafall om de regelbundet hörs i P1. 
 
Nåväl, det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också!

2013-09-26 @ 07:08:32
Postat av: Marie

Haha, jag gick en gång förbi en kortvuxen kvinna jag kände väl igen men jag kunde inte placera henne. Jag funderade på om vi bott grannar kanske och om jag inte borde hälsa för säkerhets skull. Då insåg jag att det var Mona Sahlin, just då partiledare för S.

2013-09-26 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0