Gott

Det är fredag, tidig eftermiddag, och saker och ting känns så bra, så bra. Arbetsveckan har avklarats med glans och jag lyckades rädda min misslyckade drömtårta (grädde och bär fixar det mesta) så att kollegorna uppskattade fredagsfikat. Bilen är pyntad med alldeles nya sommardäck; tjusigt värre. På bordet framför mig står en bukett jag fick av maken "bara för att"... Den bästa sorten! 
 
 
Fredagskvällen kommer jag traditionsenligt att tillbringa dels på Ica Maxi tillsammans med en inte oansenlig del av stadens invånare, och det är ju som det är, men sedan blir det desto lugnare. Maken och sonen hänger i kyrkan varje fredagskväll, och när töserna lagt sig får jag roa mig på egen hand. Det brukar gå bra. I förberedande syfte kollar jag just nu läget på Netflix... 
 
Imorgon ska jag och min nyaste tonåring gå på sta'n och vara stora tjejer som köper skor och tar hål i öronen och så'nt. Det blir nog mysigt!
 
Som sagt, saker och ting känns alldeles bra. Önskar dig också en fin-fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0