Samlade

Nu är alla hemma igen! Sonen väckte jag när middagen var klar, övriga kom upp några timmar tidigare. Lägren har varit bra, uppenbarligen, och det är inte lätt att få en syl i vädret när man sitter vid matbordet. Alla har massor att berätta. "I Sälen..." avbryts med "Men i Hemsedal...". Då är inte mitt ynkliga "I Ulricehamn..." mycket att komma med, även om det för mig personligen känns ganska stort att jag faktiskt har ägnat en halv dag åt skidåkning. Det är ganska exakt halva mitt liv sedan jag åkte slalom sist, så det var lite vingligt, men det gick bra och var rentav hyfsat roligt. Tur att jag har vänner som drar med mig på saker ibland...
 
Annars har veckan varit lugn och möjligen i tystaste laget. Det är ovant att bli färdig med någorlunda stora projekt och sedan ha massor ledig tid över. Ovant, men inte obehagligt. Förresten är jag så nöjd med skafferiet att jag går in i det ibland och stänger dörren och står där och fnissar förtjust. Sedan gör jag jättemogna saker och får fullt med vuxenpoäng igen. (Om någon skulle bli orolig.)
 
Strax ska vi titta på Melodifestivalen; trångt och härligt blir det i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0