Trött

Mastodont-övning av musikalen idag, 10-16 höll vi på. Helt slut nu! Maken har varit på ledardag hela dagen, så mormor och morfar var här och underhöll barnen några timmar. Inte helt nödvändigt - jag har ju faktiskt ganska stora barn - men uppskattat. I vart fall har jag inte haft mycket ork sedan jag kom hem, men det var inte så mycket som akut behövde göras heller, så det har fungerat. Tyvärr fick vi stopp i en toalett och utan make hemma var det bara att ta itu med det. Pappa hjälpte mig telefonledes, så nu vet jag hur man gör sådant. Det är ju bra, även om det vore ännu bättre med en värld där det aldrig behövdes... Tänk att även artister som jag (???) får ägna sig åt så vardagliga ting som avlopp. Visst ger det lite perspektiv på... öh... kändisskapet. 
 
Nej, nu flippade det. Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0