Sömnig

I natt drog jag renoveringar, tapetseringar och badrumsgolv på repeat i huvudet i stället för att sova. Det var inte riktigt frivilligt; man har så dålig makt över sina tankar när man är trött. Såvitt jag kan minnas kom jag inte på något användbart heller, om man inte kan räkna en envis sömnighet dagen efter som användbar. Är inte så säker på att man kan det. 
 
Såklart överdriver jag. Jag sov ju litegrann, men inte tillräckligt. Sedan somnade jag i fåtöljen när jag kom hem, så nu får vi se hur det går i natt...
 
Annars har man ju det bra. Familj och jobb och hälsa och fred och sådär. Så'nt som väldigt många inte har, vilket jag påminns om hälsosamt ofta i mitt jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0