Idag

En och en halv vecka kvar på jobbet. Om två veckor är vi i New York. 
Vad mer behöver man egentligen säga?
 
Kanske att familjens äldsta medlem har tagit med sig den yngsta på läger. Jag hoppas att de får lite sol och värme, men även de år det inte blivit fint väder, har lägren varit lyckade.
 
När jag arbetar är huset totalt dominerat av tonåringar. Det är bra för mig att ha det så här, för till slut kommer jag mig för att låta dem laga mat på egen hand. Vi kör mycket enkla rätter till att börja med, men ändå... Det känns bra att det fungerar!
 
Nu ska jag beställa syrsor. Av alla knepiga saker jag har för mig, är det här med att köpa hem insekter något av det konstigaste, tycker jag själv. Men så är det när man är dum nog att gå med på att ha en ödla i huset. Då vet man plötsligt vem som för stadens billigaste syrsor. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0