Skolavslutning

Ni vet, många lägger upp kort på glada, sommarfina barn så här års. Något liknande tänkte jag mig efter skolavslutningen häromdagen, men jag fann inga samarbetsvilliga kids. Sonen hade skjorta och inte mjukisbyxor - det är faktiskt unikt - men när han kom innanför dörren här hemma åkte de kläderna av innan jag ens sträckt mig efter kameran. Men jag tog kort på kläderna i alla fall, haha.
 
Varken sonen - som är färdig med den obligatoriska skolgången! - eller mellandottern ville le och samarbeta när kameran var framme.
  
Tårta gick de dock med på att äta. Och le också, för all del. Bara inte på kort.
 
Lillan är fortfarande mer samarbetsvillig och kan göra sig till när man ber henne. 
 
En av tre är väl inte så tokigt...
 
Oavsett hur det ser ut på korten, är barnen glada för sommarlovet. Nu har ju värmen kommit också, och jag njuter! Tre veckor till jobbar jag, men fredagarna ska kompas bort och jag får också lite sommarkänsla.
 
En kvällslugn bild får avlsluta kavalkaden. Jag kallar den "Fin dotter i omtjatat kök".
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0