Läskigt

Det är ju lite läskigt när man ser på statistiken att läsarantalet har vidpass tjugodubblats, så då är det bäst att låta bli att skriva några dagar och låta siffrorna sjunka till normalnivåer... Nejdå, det är trevligt med läsare när man har något att säga! Jag inväntar en tidslucka för att skriva lite om varför jag tycker att tillfälliga uppehållstillstånd inte fungerar, men det lär ta en stund att skriva så det kan dröja. Uppenbart tycker inte alla som jag heller, eftersom det är på gång att införas i Sverige.
 
Meeeen - det har jag inte tid att skriva om idag. Nu får det bara bli en sådan här rapport:
Pluggdag. Fått ganska mycket gjort, men jag är i något av en flaskhals där jag har svårt att få tag på lärare att intervjua.
Strax: Sångövning inför julkonsert.
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0