November

Det här är ytterligare ett inlägg för att en månad inte ska bli helt tom. Ganska ofta tänker jag att jag borde avveckla bloggen, men sedan minns jag att det är riktigt roligt att skriva när man inte känner sig stressad och pressad och så hoppas jag att det ska bli så snart, och så får bloggen vara kvar. Ifall någon undrade...
 
November har haft bråttom att bli färdig i år, känns det som, och nu är det redan dags att dyka rakt in i december. Så här ska jag inleda månaden om allt går enligt planerna:
 
Imorgon ska jag till universitetet - Linköping över dagen med andra ord - och beta av lite till av denna min sista kurs. Det går rysligt upp och ner den här kursen. Ena dagen känns den fullständigt övermäktig och nästa dag tycker jag att allt går så fort och lätt att jag blir orolig för att jag har missförstått alltihop. Jag menar - jag har inte speciellt mycket kvar att göra (tror jag) men kursen håller officiellt på i flera veckor till. Det kan väl inte stämma? 
 
På lördag är det julkonsert, där jag står i altstämman i kören bakom Frank Ådahl och Evelina Gard. Det känns inte alls jobbigt, faktiskt. Utsåld är konserten också, kul!
 
Nästa vecka fyller jag år, och fastän jag inte är så värst ivrig att bli 40+ är det trivsamt med födelsedag. 
 
Jag önskar oss alla en fin december, och ska försöka prestera åtminstone ett blogginlägg då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0