Sommartid

På något sätt har min kropp inte förstått hur omställningen till sommartid fungerar - jag är trött tidigare på kvällen istället för att ha svårt att komma upp på morgonen. Begrip det, den som kan!

Annars är det som så här: Jag är halvtidssjukskriven den här veckan ut, sedan har jag påsklov en vecka och sedan är förhoppningen att jag ska kunna jobba heltid igen. Än så länge känns det lite avlägset faktiskt, men vi får väl se. Jag har tagit nya blodprov men väntar på svar på dem, så ännu vet jag inte hur väl tabletterna fungerar. Första undersökningen är också gjord (lätt det mest smärtsamma jag gjort sedan förlossningarna) och den visade inga fel. Nästa blir om ett par veckor (och det finns inget som tyder på att den blir smärtsam, tack och lov). Jag är fortfarande inte så värst orolig - mer än för att vara glutenintolerant. Det avstår jag gärna. 
 
Vårt (familjens) liv är rusktigt knepigt just nu av olika orsaker, men vi har viss rutin på att ta oss igenom knepigheter och räknar med att det ska gå bra den här gången också. Vi är nog rättså tåliga, sådär som man kan bli när Gud har visat några gånger att han bär. Och återigen blir man så oerhört tacksam för de medmänniskor som på olika sätt visar sin omsorg och kärlek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0