Vardag

Just nu längtar jag i princip oavbrutet efter avbrott i vardagen. Det behöver inte vara några stora saker, bara något som är lite utöver eller annorlunda det vanliga. I veckan som kommer har jag hittills följande att se fram emot:
 
- Imorgon får jag en smula sovmorgon. Visserligen beror det på att jag jobbar längre än normalt på eftermiddagen, men ändå. Jag tänker unna mig att ta det lite lugnare än vanligt när jag går upp.
 
- På tisdag ska jag på kursdag i Göteborg, gissningsvis med intressanta föredrag och god mat däremellan, så det är ju en höjdare som avbrott betraktat.
 
- På onsdag har vi inställda lektioner och lokal kompetensutveckling. Inte lika kul som tisdag, men ändå något annorlunda. (Plus att det också blir en liten sovmorgon för mig, som har valt att börja klockan sju på lektionsdagar. KU-dagar börjar inte förrän åtta. Sömn - heja och hurra!)
 
- På torsdag tänker maken och jag oss på gudstjänst (eller, formellt heter det Filling station) i Göteborg på kvällen och än så länge har vi bara varit där en gång, så det kan inte betraktas som en vana heller. 
 
Det var det hela så här långt. Vad ska du göra utöver det allra vanligaste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0