Mycket

Nu händer det grejer!

Jag är kallad till två anställningsintervjuer nästa vecka. Det ena jobbet vill jag ha, och det andra kan jag väl ta eftersom jag inte har något annat för mig. Dessutom har jag nu planerat in sex dagars vikariat i mars, vilket är sex gånger så mycket som i februari. Det rör på sig.

Och så är tanden fallen, till slut.
 Jodå, det är en liten glugg där nere!

Dessvärre hände det i skogen utan att lilltösen märkte det, så den är ohjälpligt förlorad.
Storasyster har hjälpt henne att skriva ett meddelande till tandfén (som ingen av dem egentligen tror på).


När jag ändå berättar om barnen, kan jag meddela att åtminstone de båda flickorna tycker att kronprinsessans förlovning är väldigt spännande. De har "läst" extrabilagan som kom med BT, och igårkväll letade lillan efter sin prinsessbok när hon skulle välja bok att läsa i sängen. När jag hittade den i en hylla hon redan hade genomsökt, menade hon att jag hittar bättre för att jag är vuxen och har större ögon än henne. :)
 

Kommentarer
Postat av: Marre

Lycka till på jobbintervjuerna! De verkar trilla in på löpande band nu :)

Hehe, jag gillar Minas (antar jag) resonemang om dina stora ögon ;)

2009-02-27 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0