Award

Jag har fått en (ett?) award. Se här:
Jag tror att det är ett sätt att visa att man uppskattar en blogg helt enkelt, eftersom den portugisiska texten borde betyda något i stil med att "denna blogg är förtjusande". Tack för det, bonnfrua!
Instruktionerna som följer med awarden lyder:

1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg.   
2. Skriv vem du fått den från.  
3. Ge den till 12 st.  
4. Länka till dessa.  
5. Meddela dem du ger awarden till.

Ett ypperligt tillfälle att tipsa om några bloggar jag läser mer eller mindre regelbundet.
mammamargit - min roliga kusin skriver om vardagens guldkorn och förtretligheter.
nezzla - tecknar serier och skriver om hur det är att leva med aspergers syndrom.
kimmy - har, till skillnad från mig, koll på mode & kändisar - så hon håller mig allmänbildad...
huntertom - ung & hälsosamt galen.
whythis - fina kort och funderingar.
tobias - folkbildarkompis med religiösa grubblerier.
Nej, det blev ju inte tolv, men så tillkommer förstås dem som jag har permanenta länkar till här till höger.

 


Kommentarer
Postat av: Nezzla

ÅH TACK! Vad glad jag blir! Jag blir rörd när någon gillar min blogg =)



Jag skall fundera på vilka jag skall ge award till =)



Kram! =)

2010-04-09 @ 09:49:32
URL: http://nezzla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0