Buck

Jag typ tittar på film med lillan - Ice Age 3, och det är inte första gången. Hon talar om när de ska vara roliga så att jag inte missar något... Men Buck är så rolig! Kan vara den bästa svenskifieringen av en tecknad karaktär sedan Pumba. Vad var originalrepliken som översatts till "Det är blåsten. Den talar." "Vad säger den?" "Jag vet inte, jag är inte blåst."?? Någon gång ska jag kolla på den engelska versionen också, så jag får veta.

De två stora är på skidläger och kommer hem imorgon kväll, och lillan börjar möjligen tycka att jag inte är världens mest livade sällskap. Dessbättre har vi varierat mig med mormor, morfar, syssling (en ny men lyckad bekantskap och jag hade det också trevligt), grannen och självklart pappa. Och så Buck, Sid och gänget, förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0