Återkommer

Ursäkta att här nästan ingenting händer. Det beror på att det gör det, väldigt mycket, i resten av livet. Jag har en och annan tanke som jag kanske vill dela med mig av, men det dröjer nog tills efter inlämningen av hemtentan (dvs på lördag). Så kasta inte bort er tid på att gå in här på några dagar.

PS. Hur skönt är det inte att bli av med graneländet? Jag tror aldrig att vi haft en gran som barrat så mycket, och dessutom var den ful redan från början. Till råga på allt hittade maken på ett fånigt skämt som barnen tyckte var jättekul, så det har jag fått höra ett otal gånger den här julen.
- Vi har en spansk gran i år.
- ?
- Ja, den är från Barr-celona.
Suck!


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha, den var ju kul :D

2011-01-16 @ 22:16:07
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0