Semesterbonus

Häromdagen gick det upp för mig att jag inte har ont i nacken och axlarna längre, så även om jag inte lyckats släppa jobb och annan vardag helt under semestern så har jag bestämt slappnat av en hel del ändå. En stor del av min arbetstid hänger jag över elevernas bänkar för att se att hjälpa dem. Det är väl inte den bästa arbetsställningen, men jag gillar inte riktigt tanken på att sitta still vid katedern och låta dem komma fram till mig... Vad göra?
Nåväl. Den dagen, den sorgen. Idag har jag semester och ingen värk!

Kommentarer
Postat av: Niles

Hej! Stannade då jag såg din blogg, har din dag varit awesome? Vet ju inte då jag inte kan få ett svar direkt :) Men jag hoppas att din dag varit riktigt awesome!

2011-07-27 @ 20:12:26
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Annika

Katedern är bara till för syns skull :D Möjligtvis att jag sitter där när de har prov, men knappt ens då. Man skulle ha en liten pall kanske så att man kunde sitta bredvid eleven. Men det är som gjort för häftstift... ;)

2011-07-28 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0