Sommartider

Det blir lite tunnsått mellan inläggen så här i sommartid, dels för att jag inte tänker så mycket (?) och dels för att jag inte kan blogga från mobilen. Det ska gå, rent teoretiskt, men i praktiken kan jag bara skriva en rubrik och inget mer - och lite tokigt blir det ju att skriva all text i rubriken. 
 
Hursomhelst - är det inte helt underbart när det blåser som det gjort idag och det bara, endast, enbart och allena känns skönt? Man ryser inte till det allra minsta utan allt är ljumt och friskt och härligt! Jag har oroat mig lite för att vi inte skulle få en sommar värd namnet i år heller, men - hurra! (eller "halleluja!", om det känns okej) - det fick vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0