Musikalövningsdag

Långövning på musikalen idag. Det skaver fortfarande här och där, men vi har flera övningstillfällen kvar och det känns som att det kommer bli väldigt bra. Det finns så många begåvningar! Idag har vi kört med komp, solister och vissa aktörer, och - ja, vilka gåvor det finns i de medverkande! Kan du komma tycker jag att du ska göra det; man får skratta lite, får lite gåshud och blir berörd av ett och annat. (Iallafall jag.)
 
Och du missar inte ens mello, för det är över då. Tack och lov. Är inte alls särskilt sugen på att titta ikväll, men barnen "måste faktiskt", så... Bara två gånger kvar, se'n får jag ägna nästa lördagskväll (och fredag och söndag) åt mer givande saker. Musikalen, alltså, om du inte förstod det.
 
Är jag tjatig? Lite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0