Statistik

Statistiken för min blogg och hur flitigt den läses är tämligen nedslående, men när jag inte ens själv ids titta in på den varje dag är det måhända inte så mycket att förvånas över. Här sitter jag iallafall, med veckovis av vila i ryggen, och plitar några rader igen. Det händer att jag funderar över om det här med bloggandet kanske är passé för min del. När man har tankar att dela passar en blogg fint, men när man aldrig kommer så långt att det finns något att formulera kan det kanske kvitta. Vi får väl se. Jag tror dock att det finns lite fina sommarbilder i kameran, så de ska jag väl dela med mig av endera dagen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du får väl inte sluta blogga just som jag smygbörjat igen. Gillar din!

Svar: Och jag som så ihärdigt har tittat in på din tills alldeles nyligen... Dags att börja igen, alltså! Goda nyheter!
Emmakaka

2014-08-07 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0