41

Hej hej!
 
Jag fyller år idag och ämnar fira i all stillhet. Lämpligt nog är jag tjänstledig för studier på tisdagar, så jag sitter hemma och tänker mig födelsedagen så här:
 
- Plugga ganska flitigt ett slag.
- Fixa till en tårta och baka en chokladkaka.
- Tjuväta av chokladkakan i upphöjd ensamhet.
- Titta på sista avsnittet av Gilmore Girls (eventuellt kombineras det med ovanstående punkt.)
- Köpa hem middag för att slippa matlagning.
- Fika fram emot eftermiddagen/kvällen när familjen har kommit hem. Ingen av oss är så pigg på att gå upp före sex på morgonen för att hinna äta frukost på sängen och öppna paket, så paketöppningen är fortfarande i den ljuva förväntansfasen.
- Om jag spricker av paketsugenhet: Hämta vad jag hoppas är ett paket till mig på Ica och öppna det. Jag har fått en avi, och jag kan inte minnas att jag har beställt något, så... Hoppas att det inte är ett par strumpor som jag har glömt hemma hos någon!
 
 
Jag är redan halvvägs igenom både punkt ett och två, så än så länge håller planen. Nu ska jag lyssna på nyheterna och se vad PISA-domen blir den här gången, sedan är det dags att ta tag i punkt ett igen.
 
Hoppas er dag också blir trevlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0