Ika

Maken är två år äldre än jag, och den åldersskillnaden räcker för att våra referensramar ska skilja sig åt en smula. Till exempel har han sluppit Ika I Rutan. På youtube kan man dock finna det mesta, och jag beslöt att han skulle få inblick i mina skrämmande minnen. Men vad jag skrattade! Telefonen ringde mitt i vampyrföreställningen, och jag kunde inte samla mig, utan fick gå ifrån datorn för att kunna prata ordentligt. (Det var därför jag lät lite konstig, pappa.) Så nu delar jag med mig.

...bara en varning, innan någon kastar bort dryga nio minuter av ett dyrbart liv: Dagen var inte riktigt som den skulle fram tills jag såg detta, så det är inte säkert att det är roligt egentligen. Jag kanske bara behövde skratta. Men å andra sidan... Det finns ett anfallsägg med! Bara en så'n sak!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ika i rutan var ju en favorit trots (eller kanske för) att det var lite läskigt samtidigt.

2009-02-20 @ 21:03:46
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Jocke

Härligt med den lätt krystade sensmoralen!

2009-02-21 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0