Sudoku

Jag körde fast totalt på ett sudoku idag, så jag tänkte be om hjälp. I vanlig ordning hade jag nämligen börjat anta att sudokomakaren hade gjort fel, och jag ville gärna få det bekräftat från alla tänkbara håll... Så jag scannade in sudokot och redigerade bort mitt klotter, för att kunna publicera det här. Sedan var jag förstås tvungen att försöka en gång till - det skulle ju vara retligt om någon levererade en korrekt lösning efter några minuter - och då klarade jag det. Jag vet visserligen ännu inte var jag tänkte fel de andra gångerna jag försökte, men det få jag väl leva med. Jag fixade det iallafall! Och för att förberedelserna för publiceringen inte ska vara förspillt arbete (som ni ser tog det ju lång tid att få det så rakt och fint, och med så jämna färger dessutom), kan ni ju få ta del av det ändå. Lös och var glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0