Burk 17

Bok- och biblioteksmässan. Nu har jag äntligen varit där! Och det är verkligen stort, mycket och tämligen underbart. Med mig hem hade jag allt möjligt: reklam i olika utförande, tidningar, böcker, almanacka - och en burk. (Och lite annat.)


Det som är så bra med den här burken, är att den erbjuder förklaringar för de flesta dagar - de dagar när huset ser för gräsligt ut, såväl som de dagar när det är jag som inte håller måttet. Nu behöver jag bara en burk som förklarar de dagar när allting ser ut så att man vill titta bort...


Kommentarer
Postat av: Marre

Åh, Mässan med stort M! Lite smått avundsjuk är jag nog... Har inte varit där sedan jag flyttade upp till Leksand (visserligen av förklarliga skäl, men ändå). Jag hoppas att du njöt i fulla drag!

2009-09-26 @ 13:29:41
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0