Burk 42, 43 och 44


Här är de, mina Ullareds-burkar, som var en mer än de två jag visste om. De båda stora är ganska så juliga, tycker jag och börjar tänka på knäck och mintkyssar, men den lilla är mer av året runt-karaktär. Man kan ju ha godis i den ändå...

Igår fick jag några timmar för mig själv på sta'n, och hur det nu är så brukar jag hamna på Lagerhaus förr eller senare. Jag handlar ganska sällan där, men titta är också trevligt. Den här gången blev det lite extra trevligt, för just detta burkset fanns på en hylla. Bara det är ju roligt - tänk att jag av alla grejer på Ge-Kås lyckas välja dem som saluförs i en "riktig" affär. Ännu bättre blev det när jag tittade på prislapparna. Jag betalade mindre för alla burkarna ihop än vad den minsta av dem kostade på Lagerhaus. Alltid lika roligt!

Kommentarer
Postat av: mozter



Om barna i bakgrunden vänt sig om och ni arrangerat lite (eller mycket), så hade man kunnat se ett barnahuvud komma upp ur varje burk. Det hade ju vart skoj. Typ.

2010-11-10 @ 07:28:32
Postat av: Jojo

Vilka snygga burkar! När jag handlade burkar som en galning på second hand för några veckor sen tänkte jag på dej. Är det så att man kan bli beroende? I så fall är jag i riskzonen :)

2010-12-04 @ 20:40:51
URL: http://ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0