Fyllning

Jag har varit hemma hos mamma och pappa idag, och på något vis fick jag med mig två burkar hem. Lite svårt börjar det bli att placera burkarna faktiskt, men ikväll har jag påbörjat ett arbete att ge plats för dem. Det är mycket enkelt. Genom att fylla dem med saker som legat lite överallt, får jag istället plats där sakerna låg förut. Så här långt har jag lagt ballonger i burk nr 1, tårtljus i nr 2, serpentiner i nr 6, plåster i en av de nya burkarna och värmeljus i en annan som ni inte fått se än. Härnäst väntar tändsticksaskar, smink, pärlor, topz och hårsnoddar på förvaring i lämpliga burkar. Så rationellt och snyggt! Alldeles framför ögonen har jag dessutom en hylla som "bara" behöver tömmas på papper, udda böcker och trasiga radiostyrda bilar, så får jag plats med många burkar till. Ingen fara på taket än alltså!

Kommentarer
Postat av: mozter

Låter som du behöver riktigt stora burkar nu? Har du nån lämplig burk för förvaring av singelsockar?

2010-11-08 @ 08:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0