Sovmorgon

Ni vet säkert hur det är med lediga dagar - man vaknar den tiden väckarklockan brukar gå på fastän man inte behöver. Bekant? Det har slutat hända mig. Nuförtiden sover jag utan problem tre timmar längre på lördagar än jag gör på vardagarna, och efter det ligger jag gärna och drar mig en timme till. Å andra sidan går jag upp före halv sex de flesta dagarna, så jag är väldigt nöjd med detta nya. Den här veckan ser jag fram emot en lång radda härliga sovmorgnar!


Fin blomma, eller hur? Den har faktiskt med inlägget att göra. Någon som vet hur?

Kommentarer
Postat av: mozter

Ja, jag vet. Men det blir ju ingen sport för de andra om jag skriver vad blomman kallas här!

2012-04-09 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0