Adventskalender

I år har jag och maken fått varsin hemmagjord adventskalender av lilltjejen. Hans är söt med Rapunsel-tema, min är utan tema och väldigt spännande. I dag var det en snökula bakom luckan, vad som kan väntas imorgon är omöjligt att veta. Jag minns när jag var liten och fick en adventskalender från söndagsskolan varje år. Några bilder var väldigt söta, men det var samma bilder varje år. Spänningen var inte hur bilderna skulle se ut, utan snarare hur bilderna var fördelade över dagarna. Speciellt tyckte jag om en bild av två små blå fåglar på en fågelholk mot en rosa himmel; kom den på min födelsedag var allt fullständigt. I år har jag inte den blekaste aning om vad födelsedagsluckan gömmer, men att det är något fint är jag säker på.

Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

Grattis här oxå!!!!

2012-12-06 @ 08:45:52
URL: http://Pastorsfrun.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis Kusinen!!
Vilken trevlig dotter :D

2012-12-06 @ 19:38:19
URL: http://mammamargit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0