Örhängen

Det är lite intressant att se vad man tar sig för när man är ledig. Rättså ofta hinner och orkar jag inte så hemskt mycket mer än det som måste göras - städa, tvätta, titta på youtube, diska, kolla facebook... Så'nt man måste... Nu har jag varit ledig flera dagar, städningen är redan gjord och det börjar klia i fingrarna, och vips!
 
 
 
 
Jag visste inte ens att jag var sugen på att göra örhängen; det där med smyckestillverkning och pärlpillande trodde jag att jag hade slutat med. Det känns hur som helst trevligt att vara lite kreativ ibland. Jag passade på att klä om pysselbordet med en hel vaxduk också - en rosa med cupcakes på. Klatchigt!

Kommentarer
Postat av: mozter

Fina!!!!!!!

2013-01-04 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0